Att leva med cancer

En blogg om hur det är att leva med cancer, som anhörig och sjuk

  • Lite utav varje

    Sidan är under uppbyggnad och jag hoppas att jag får över allt från min gamla blog snart. Det tar tid och det är mycket finlir och jobb.

    Du får gärna dela med dig utav min blogg - det jag ber om är att du linkar tillbaka till mig eller om du använder den så använd också mitt namn. Jag lägger ner så mycket arbete, tankar och funderingar.

    ❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋

    "För om livet handlar det inte så mycket,
    så länge som hur"
    Ett citat från min bror och mycket tänkvärd!

    ❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋

    Jag hoppas med denna blogg att jag kan hjälpa andra samtidigt som jag hjälper mig själv.
    Hjälpa alla som på ett eller annat sätt har blivit drabbad utav cancer.
    För det finns hopp och så länge vi andas så finns det hopp.

    Hopp om liv, kärlek och livskvalitet.

    ❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋❋

    Jag är samtalsvän på Cancerfonden och vill du hittar du mig där under nicket Kine62

  • november 2012
    M T O T F L S
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

    Gör som 70 andra, prenumerera du med.
  • Blog Stats

    • 39 838 hits
  • Senaste inläggen

  • Topprankade

  • Mest klickade

    • Inget
  • Kontakt

    Jag är samtals vän på Cancerfonden. Vill du komma i kontakt med mig, kan du gå in på deras hemsida. Du hittar mig under nicket Kine62. Där kan du vara anonym om du vill. Annars så maila gärna. karine.tveiten@gmail.com
  • Prenumerera

  • wordpress hit counter
  • Karine

  • Meta

Naken framför dig

Posted by Karine på 21 november, 2012

Naken står jag framför dig
skamsen över mina extra kilon
mina rynkor
mina tankar
om mig själv

Om jag inte kan älska mig själv
kan jag då älska dig eller
någon annan?

Så jag väljer att skydda mig själv
från de tankarna jag tror du
tänker om mig

2 svar to “Naken framför dig”

  1. Åh så vackert!
    Klem!

Lämna en kommentar